2018. november 27., kedd

Kozma Szilárd: Az Egyetemes Törvények


Hamarosan megvásárolható a Publio-n:


https://publioboox.com/hu_HU/az-egyetemes-torvenyek

(Amikor az ár már látható a könyv mellett a Publio Kiadó fenti oldalán attól a perctől kezdve megvásárolható.) 

Fülszöveg:
"Az egyetemes törvényekről (amelyek még a foganásunkat is "rendezik és intézik" akárcsak a születésünket, a sorsunkat, és „az egész életet" és az egész kozmikus világegyetem működését) először az Elta misztikus kurzusain hallottam először, ahol az asztrológiával is megismerkedtem. Nem én fedeztem fel és írtam le tehát elsőként ezt a tíz egyetemes törvényt, mert azt részben már megtették előttem ötezer évvel a hermetikusok. Mivel azonban csak hét bolygót, tehát hét anyag- és világformáló sorserőt ismertek, ugyancsak hét törvényt ismertek fel és írtak le, úgy tudván, hogy minden mindennel össze kell, hogy függjön. Vagyis azt, hogy „Ami fent van, ugyanaz, mint ami lent van.” Tehát az Eltában megismert Kybalionnak az ultra-tömör mondatainak a kibontása mellett, a hiányzó három egyetemes törvényt is leírtam, a tíz bolygó által megtestesített őserőnek, vagyis, a 10-es szám egyetemes érvényességének megfelelően, ezek hatásait nem csak az asztrológiában észlelvén, hanem magamban és a sorsomban is."

Vásárlási információ:
A Publio az új könyvek esetében tévesen működik, amíg ki nem teszik az árát a könyvnek, addig nem megvásárolható, hiába van ott alatta a "Vásárolok" gomb (funkció), arra kattintva valamilyen kupon kódot kér. Nem kell megijedni, nincs szükség semmilyen kupon kódra, nem is lesz, csupán meg kell várni, amíg kiteszik a könyv árát is, és onnantól kezdve megvásárolható, csak ezt a Publiosok nem írják ki, és teljesen hibás az, hogy kuponkódot kér a rendszer helyes informálás helyett...

Majd ki fogják tenni a könyv mellé, hogy pl.:

E-könyv (prc, epub): 500 HUF
Nyomtatott könyv: 1.844 HUF

És akkor a megadott áron megvásárolható. A Tarot-os, a Lilith-es és a Mágiás könyvek már megvásárolhatóak. Egy-két héten belül ki kell tegyék az elektronikus változatot is eladásra, mert már megtörtént a jóváhagyás. A nyomtatott is remélhetőleg hamarosan megérkezik és jóváhagyás után, egy héten belül ki is teszik jó esetben. Tehát december folyamán elérhető lesz. :)

  Publio
  • E-könyv ISBN: 9789634435747
  • Nyomtatott ISBN: 9789634435730
  • Kiadás éve: 2018


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése