2018. október 15., hétfő

Kozma Szilárd: A mágia működésének az asztrológiai titka (könyv - 2018)


E-könyv (prc, epub): 500 HUF
Nyomtatott könyv: 2.698 HUF

Megrendelhető a Publioboox web-áruházában az alábbi linkre kattintva:

https://publioboox.com/hu_HU/a-magia-mukodesenek-az-asztrologiai-titka

Alcím: Avagy a mágia pozitív működésének a feltétele, és az Egyetemes Törvények alkalmazási lehetőségei az életünkben

Fülszöveg: Csíkszeredában ​(Erdély – Románia) születtem és a kényszer – alapszakmám építőmérnök, de a rendszerváltás után újságíró voltam, majd asztrológusi – metafizikusi képzettséget szereztem a Bukaresti Elta nevű szabadegyetemen. 1981-ben megjelent az első verseskötetem a Kritérion kiadó forrás sorozatában, majd azt követően még két verskötetet publikáltam. (A csodák völgye, és A vízöntő küszöbén). Azt követően próza műveket, úgy mint három metafizikai – asztrológiai tanulmánykötet és a beavatási regény-trilógiámnak (A táltos bolond) az első könyvét. (A Skorpió aranya – Status kiadó, Csíkszereda 2009.) Öt gyermekes családapa vagyok és 3 danos karate-mester. Bár írtam még egy verskötetet és a regény-trilógiám harmadik könyvét is most írom, első sorban metafizikai – asztrológiai tanulmány-szerzőnek tartom magam, és nem szépírónak, mivel a 24 éves gyakorló asztrológusi, tehát sorsfigyelői tapasztalatom alapján minden fikció veszélyesnek bizonyult.


  • E-könyv ISBN: 9789634434726
  • Nyomtatott ISBN: 9789634434719



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése